کسب درآمد اینترنتی

روشی آسان برای کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی

روشی آسان برای کسب درآمد از اینترنت

شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر یا گوشی خود با تلاش و صبر ، درآمد عالی پیدا کنید. با روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.

یکی از ساده ترین و بهترین راه کسب درآمد اینترنتی درآمد از راه کلیکی است که نیاز به وقت و هزینه بسیار ناچیزی داره.

این روش به PTC یا در واقع مخفف Paid To Click هست ، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک.

یعنی اینکه شما به ازای کلیک روی یک اگهی و دیدن اون اگهی به مدت 3 الی 30 ثانیه، مبلغی پول دریافت میکنید .

در سایتهایی که ما معرفی میکنیم انواع و اقسام اگهی ها از نظر تعداد ثانیه وجود داره، مثلا اگر یک اگهی روش نوشته شده 10 ثانیه ، یعنی اینکه بعد از کلیک روی اون اگهی 10 ثانیه بعد باید اگهی رو ببندید یعنی به مدت 10 ثانیه اون اگهی رو ببینید . و اگر روش نوشته شده 30 ثانیه باید به مدت 30 ثانیه اون اگهی رو ببینید.

به این مبالغ 0.01 دلار  و 0.001 دلار و 0.0001 دلار ها نگاه نکنید . با همین مبالغ خیلی کم راحت میتونید ماهی 1000 الی 5000 دلار بدست بیارید ، و در حساب بانکی بین المللی (آموزش افتتاح) خود واریز و در صرافی ها به ریال تبدیل کنید .

کسب و کار آنلاین است بدین صورت که شرکت ها و سایتها و بطور کلی تبلیغ دهندگان بجای پرداخت هزینه های گزاف جهت تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات خود را با هزینه بسیار کمتر به سایتهای پرداخت به ازای کلیک واگذار میکنند و این سایتها تبلیغات آنها را به نمایش میگذارند، ترفندی که سایتهای کلیکی برای نمایش هر چه بیشتر تبلیغات خود بکار میبرند اینست که عضوگیری رایگان انجام میدهند .

این کسب و کار در بسیاری از کشورها یک منبع درامد عالی میباشد به طور مثال بسیاری از زنان هندی درآمد ماهیانه خود را از راه کلیک کردن در این سایت ها به دست می آورند. در ایران هم چند سالی است که این تجارت پا گرفته است و روند رو به رشد خود را طی می کند .

این تجارت مزایای زیادی دارد.

1-   نیاز به سرمایه ندارد

2-   زمان زیادی در روز را صرف این کار نخواهید کرد

3-   نیاز با دانش و ابزار خاصی ندارد و تنها یک کامپیوتر یا گوشی و یک خط اینترنت کافی است

4-   در کنار کسب و کار اصلی خودتان هم می توانید درامد دومی داشته باشید

5-   محیط کار شما منزل شماست

6-   خودتان کارفرمای خودتان هستید و البته اینکه درآمد خوبی هم دارید

شما با عضو شدن در سایت های معرفی شده به دو صورت کسب در آمد کنید.

1-   کلیک کردن خود شما (مشاهده تبلیغات)

2-   کلیک کردن نفراتی که در زیرمجموعه شما هستند.(درآمد اصلی)

 

زیرمجموعه (نفرات) چیست؟

زیرمجموعه ها کاربرانی هستند که تحت عنوان شما فعالیت می کنند و به ازای هر تبلیغی که مشاهده می کنند، مبلغی هم به حساب شما افزوده می شود. در سایت های کلیکی دو نوع زیرمجموعه داریم:

1-    زیرمجموعه مستقیم :

زیرمجموعه مستقیم فردی است که به صورت مستقیم توسط شما به سایت معرفی می شود و به وسیله لینک مخصوص شما در سایت ثبت نام می کند.

2-   زیرمجموعه اجاره ای :

زیرمجموعه اجاره ای فردی است که به صورت مستقیم و بدون معرف در سایت ثبت نام کرده باشد و شما می توانید آنها را اجاره کنید.

 

*نکته: به طور کلی تمام افرادی که در سایت های کلیکی ثبت نام و فعالیت می کنند زیرمجموعه یک فرد دیگر هستند؛ یا به طور مستقیم توسط فردی به سایت دعوت شده اند و یا بعد ازمدتی توسط فردی اجاره می شوند. این فرایند هیچ تأثیری در فعالیت کاربران ندارد.

 

درصورت ثبت نام در سایت معتبر و فعالیت با انگیزه و مستمر و همچنین مدیریت خوب، به سادگی به درآمد بالایی خواهید رسید.

 

 آموزش کلیک کردن

بعضی از دوستان تازه کار هنوز از نحوه کار با سایت های کلیکی آشنایی ندارند به همین منظور آموزش تصویری کوتاهی را ذکر میکنم.

به عنوان مثال من سایت آذرباکس را توضیح میدم که اکثز سایت های کلیکی ایرانی به همین روال است .

ابتدا به قسمت آگهی ها میرویم و به صورت عکس زیر بر روی متن آگهی کلیک میکنیم  سپس علامت تیک برای ما ظاهر میشود ک باید آن را کلیک کنیم و صبر کنیم تا ثانیه شمار تمام شود و مبلغ به حساب ما واریز گردد.

 


توجه : ابتدا ما باید آگهی هایی که برای حمایت سایت هست و درآمدی ندارد (که اکثرا در بالای آگهی ها قرار دارد) را کلیک کنیم تا آگهی های پولی برای ما باز شود.