کسب درآمد اینترنتی

روشی آسان برای کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی

روشی آسان برای کسب درآمد از اینترنت

شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر یا گوشی خود با تلاش و صبر ، درآمد عالی پیدا کنید. با روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.

آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکت مانی Perfect Money + وریفای


حساب پرفکت مانی یک حساب اینترنتی که در سال 2007 شروع به کار کرد و در پاناما به ثبت رسیده است.  این حساب با واحدهای پولی دلار آمریکا USD ) ،یورو Euro ) و گرم طلا GoldGrams ) کار می کند. این حساب با ایرانی ها مشکلی ندارد و حتی می توانید در قسمت انتخاب زبان ، زبان فارسی را برای سایت انتخاب کنید.


برای ثبت نام اینجا یا روی لینک زیر کلیک کنید:

https://perfectmoney.is

مراحل ثبت نام را به صورت تصویری به شرح زیر قرار دادم، مطابق آنها عمل کنید:



پرفکت مانی پس از ثبت نام یک شماره با نام Member ID به ایمیل شما ارسال خواهد کرد که این شماره نام کاربری شما خواهد بود و هنگام ورود باید از این کد استفاده کنید.

توجه داشته باشید ممکن است در هنگام ورود از مکانی دیگر به سایت به دلیل اینکه آی پی شما تغییر کرده از شما درخواست تایید حساب خود را با استفاده از یک پین داشته باشد. برای اینکار کافیست وارد ایمیل خود شوید و پین کدی که برای شما ارسال کرده را درقسمت مربوط وارد کنید.

 


برای تغییر زبان به فارسی می توانید از قسمت بالای سایت سمت راست استفاده کنید.

توضیح قسمت های مهم حساب پرفکت مانی:

Send Moneyانتقال وجه بین حساب های پرفکت مانی

Statementصورتحساب

Historyآخرین تراکنش ها و تراکنش های دوره ای

Settingsتنظیمات حساب و اطلاعات شخصی

Logout: (خروج از حساب) برای امنیّت بیشتر آخر کارتان بر روی Logout کلیک کنید.




آموزش وریفای کردن (تایید) حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی محبوب ترین بانک ارزی در ایران می باشد که برای واریز و برداشت نیازی به وریفای کردن ندارد، اما اگر آن را وریفای کنید، کارمزد خیلی کمتری بابت واریز از شما می گیرد به طور مثال در حالت وریفای شده کارمزد انتقال 50 دلار 0.25 دلار است ولی در  حالت وریفای نشده 1 دلار می باشد.

برای وریفای حساب ابتدا به قسمت setting  بروید.


سپس روی Verification management کلیک کنید.


در این قسمت سه بخش داریم که شما باید هر سه را وریفای کنید :

1- وریفای کارت شناسایی

2- وریفای آدرس

3- وریفای تلفن

1- وریفای کارت شناسایی :

 

برای این کار یک اسکن از گواهینامه یا کارت ملی یا شناسنامه یا پاسپورت (ترجیحا گواهینامه یا پاسپورت) تهیه نمایید و آن را با فتوشاپ باز کنید.

و با استامپ همه مشخصات رو پاک کنید و معادل انگلیسیش را درج کنید سعی کنید موقع استامپ کردن کمترین تغییر را در ظاهر کارت شناسایی ایجاد کنید و از جاهای همرنگ نقطه مورد نظر استامپ بگیرید.

 

نمونه گواهینامه با مشخصات


نمونه گواهینامه خام که کافیست مشخصات خود را پر کنید


2- وریفای کردن آدرس :

برای وریفای کردن آدرس از  قبض منزل تان یا این قبض که اینجا قرار داده ام استفاده کنید و آدرس منزل تان را درآن قرار بدهید و کلا از مشخصات قبض خودتان استفاده نمایید (زیادم نمی خواد سخت گیری کنید)

 

نمونه قبض خام :


نمونه قبض پرشده :