کسب درآمد اینترنتی

روشی آسان برای کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی

روشی آسان برای کسب درآمد از اینترنت

شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر یا گوشی خود با تلاش و صبر ، درآمد عالی پیدا کنید. با روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.

آذرباکس (Azarbux.com) اسکم ، کلاهبردار و از رده خارج

کلیه مجوزها و نماد الکترونیکی این سایت جعلی بوده و از سال 96 پرداخت آنچنانی نداشته (پرداخت فقط به اکانت هایی که از طرف خودشان ساخته شده و فعالیت داشته که تصاویر آن را هم به منظور فریب کاربران نشان دادند) و بیشتر به دریافت مبالغ بازیافت سرمایه پرداخته است و بیشتر کاربران را وادار به خرید آگهی کرده است . خود من هم در این سایت فعالیت داشتم و  کلیه قوانین برداشت را رعایت کردم  و از اولین درخواست من نزدیک 5 ماه گذشت و چیزی واریز نشد در صورتی که در اثبات پرداختی ها به دروغ در همان تاریخ درخواست اعلام واریز  شده است.این سایت یکی از حرفه ای ترین سایت های کلاهبرداری می باشد.



سایت کلیکی ایرانی- سایت کلیکی معتبر

در اینجا با معرفی یکی دیگه از سایت های کلیکی معتبر ایرانی در خدمت شما هستم، سایت کلیکی آذرباکس چند وقتی است فعالیت خود را شروع و تا حالا عملکرد خوبی داشته و با توجه به ثبت قانونی و درا بودن نماد الکترونیکی می توان با خیال راحت تری در آن فعالیت و کسب درآمدنمود و در واقع یک سایت کلیکی ایرانی با پرداخت روزانه هست.

از جمله ویژگیهای این سایت کلیکی ایرانی می توان به تعداد تبلیغات کلیکی مناسب روزانه ، دارا بودن نماد معتبر الکترونیکی ، پرداخت های بروز و رتبه الکسای خوب در میان سایت های ایرانی اشاره کرد که علاوه بر کسب درآمد از اینترنت می تواند محل مناسبی برای تبلیغات کلیکی دیگر سایت ها باشد.

میزان حداقل برداشت در azarbux  ده هزار تومان است که با توجه به نرخ و تعداد تبلیغات کلیکی در این سایت فقط با چند روز تلاش و کلیک کردن تبلیغات اون میتونید به این درآمد برسین.

سایت دارای پنل های دیگری برای کسب درآمد هست که میشه به سرمایه گذاری و خرید و فروش سهم اشاره کردکه در صورتی که دوست داشتین میتونین با مطالعه شرایط اون در آنها نیز مشارکت داشته باشید .

با توجه به اینکه سایت کلیکی آذر باکس یک سایت کلیکی ایرانی هست بنابراین شرایط کار کردن دراون راحت و ساده است و مطمئنا با ورود به محیط کاربری اون مشکلی نداشته باشین.

جهت ثبت نام در سایت آذر باکس روی بنر زیر کلیک کنید و در صورتی که مشکلی جهت کار کردن با سایت و یا سوالی داشتین میتونین در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

 

آموزش کلیک کردن

بعضی از دوستان تازه کار هنوز از نحوه کار با سایت های کلیکی آشنایی ندارند به همین منظور آموزش تصویری کوتاهی را ذکر میکنم.

به عنوان مثال من سایت آذرباکس را توضیح میدم که اکثز سایت های کلیکی ایرانی به همین روال است .

ابتدا به قسمت آگهی ها میرویم و به صورت عکس زیر بر روی متن آگهی کلیک میکنیم  سپس علامت تیک برای ما ظاهر میشود ک باید آن را کلیک کنیم و صبر کنیم تا ثانیه شمار تمام شود و مبلغ به حساب ما واریز گردد.

 


توجه : ابتدا ما باید آگهی هایی که برای حمایت سایت هست و درآمدی ندارد (که اکثرا در بالای آگهی ها قرار دارد) را کلیک کنیم تا آگهی های پولی برای ما باز شود.


نظرات  (۱)

۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۴۸ احسان پروانه
سلام
خداقوت
مطالب وبلاگتون بسیار عالی و مفید
ان شاالله موفق باشید
( اگر با تبادل لینک موافقید بهم خبر بدید) متشکرم
پاسخ:
سلام
با سپاس از شما
ان شا الله